עוד עדכונים
-
סיכום וגלריה - הילולת הרש"ש י' שבט התשפ"ה
-
זמני היום לשבוע פרשת יתרו
זמני היום לתאריכים י"א-י"ז שבט התשפ"ה כולל הילולות הצדיקים וסגולות לט"ו בשבט
-
סדר תענית דיבור - שובבי"ם תשפ"ה
אי"ה ביום שלישי ו' שבט התשפ"ה (04/02/2025) נערוך בישיבתינו הקדושה סדר תענית דיבור.
-
זמני היום לשבוע פרשת בשלח
זמני היום לתאריכים ד'-י' שבט התשפ"ה כולל הילולות הצדיקים וסגולות להצלחה
-
זמני היום לשבוע פרשת בא
זמני היום לתאריכים כ"ו טבת - ג' שבט התשפ"ה כולל הילולות הצדיקים וסגולות לראש חודש שבט
-
תיקון פגם העיניים - שובבי"ם תשפ"ה
אי"ה ביום שני כ"ז טבת התשפ"ה (27/01/2025) נערוך בישיבתינו תיקון פגם העיניים | תחילת התיקון 12:30 מדויק סיום התיקון 17:30 משוער.
-
הילולת הרש"ש הקדוש תשפ"ה
"רבינו הרש"ש הקדוש ציוה בשעת מיתתו להתפלל על קברו על כל צרה שלא תבוא, והבטיח שאם יתפללו בלב תמים אין תפילתם חוזרת ריקם" • העבירו שמות לתפילה
-
זמני היום לשבוע פרשת וארא
זמני היום לתאריכים י"ט-כ"ה טבת התשפ"ה כולל הילולות הצדיקים וסגולות ללידה קלה
-
יין נהרות גן עדן
הבטחת מרן הרש"ש זיע"א: "אין חולי בעולם שאלו האותיות לא ירפאוהו אפילו לפקוד עקרות ולהסיר הקדחות כולם"
-
זמני היום לשבוע פרשת שמות
זמני היום לתאריכים י"ב-י"ח טבת התשפ"ה כולל הילולות הצדיקים וסגולות נוספות לשמירת היריון
תיקון עוון גויה - שובבי"ם תשפ"ה
אי"ה ביום שני כ"ז טבת התשפ"ה (27/01/2025) נערוך בישיבתינו תיקון עוון גויה | תחילת התיקון 12:30 מדויק סיום התיקון 17:30 משוער.
ה' טבת התשפ"ה | 05/01/2025 | 20:20
חומרת העוון
מעשה נורא שהיה בימי הגאון מהרש"א ז"ל בעיר אוסטריא היו שני אנשים סוחרים שותפים והיו אוהבים אחד את השני כל ימיהם, פעם אחד שמעו שהדוכסית קבלה בירושה אלפי חתיכות בד טוב והיא אינה יודעת במקח ועל כן הם יכולים לקנות ממנה את הסחורה בזול, ויסעו שני השותפים אל הדוכסית ובהגיעם למקומה היגידו לסריסיה שהם שני עברים ורוצים לקנות מהדוכסית את כל הסחורה במעות מדודים והדוכסית ההיא מימיה לא ראתה פני יהודי כי היא היתה יושבת ברוסיה מקום אשר לא נמצאו שם יהודים כלל והיא לא עסקה במסחר מעולם על כן שם יהודי אצלה היה מוזר מאוד ולא רצתה להניח להם להכנס לביתה וגם לא רצתה לראותם כלל, אך מכיון שהיה ברצונה למכור את הסחורה פסקה את המקח על ידי פקיד וכאשר השתוו במקח נתנו היהודים את הכסף לפקיד וילכו לקחת את הסחורה, ויהי כאשר הביא לה הפקיד את הכסף חקרה אותו על היהודים כי אבותיה ספרו לה שהיהודים שודדים וחומסים וערומים בתחבולות והרגו את משיחם ועל כן שאלה את הפקיד אם גם הם כשאר היהודים, ויאמר לה הפקיד שקר הדבר שספרו לך אבותיך כי היהודים המה כשאר בני אדם והם ישרים במסחרם ונמצאים בהם צדיקים וחסידים ויאמר לה הפקיד שכל המון בית ישראל לא נגרע חלקם זולת באשר הם בגולה, ויהי כאשר שמעה הדוכסית את דברי הפקיד התאותה לראות את פניהם ותצא לפני הפתח ותסתכל בהם והיה אחד מהם יפה תואר הרבה מאד וכאשר ראתהו הדוכסית התפלאה מאד על יופיו ותשלח ותקראהו ותדבר עמו והוא היה יודע לדבר כלשונה בלשון צח מאד ותתענג ממנו מאד. אחרי כן בערה בה אש התאוה מאד מאד עד כי נפלה למשכב באהבתה אותו, והשותפים התמהמהו בחצר ההיא כמה ימים עד שמדדו את הסחורה ועד ששכרו עגלות להוביל את הסחורה ויהי היום בטרם נסעם מהכפר ההוא ראו שלא יספיקו העגלות אשר שכרו בעד כל הסחורה ויסע אחד מהשותפים לעיר הסמוכה לכפר לשכור עוד עגלות והשני היפה תואר נשאר שם בכפר להעמיס על העגלות, כאשר שמעה הדוכסית שאחד מהסוחרים נסע לעיר אחרי העגלות והיפה תואר נשאר בכפר שלחה אחריו בלילה וגלתה לו תאות נפשה והאיש לא רצה אבל היא החזירה לו את כל המעות אשר לקחה מהם במחיר הסחורה במתנה על מנת שיעשה רצונה, ויתגבר עליו יצרו ויצר ההון ועשה לה את כל חפצה ויקח ממנה את כל הכסף וכאור הבקר הלך לסחורתו ובין כך וכך בא שותפו עם שאר העגלות ויטענו את הסחורה על העגלות ויסעו לדרכם שמחים וטובי לב.
ויהי בהיותם בדרך נזכר האיש ממה שעשה וממה שעבר עליו ויתחרט מאד ויתעצב אל לבו ויאנח האיש באנחות גדולות מאד. ויאמר לו שותפו למה זה נפלו פניך הלא ברוך ה' הסחורה אשר קנינו אותה היא בזול מאד ויותר מאשר דמינו בהיותינו בביתינו ובעזרת ה' נרויח הרבה בסחורה ומדוע אתה נאנח ספר נא לי, וידחהו בתרוצים שונים אבל כאשר לא פסק האיש מלדאוג ונאנח על המעשה אשר עשה ויפצר בו שותפו שיאמר לו פשר דבר כי הבין שלא דבר ריק הוא ולא בחנם הוא עושה את כל אלה. וכאשר הפציר בו הרבה גלה לו את כל אשר נעשה עמו ושהוא לקח את הסחורה חנם בלא פרוטה ויראה לו את הכסף ועתה הוא מתחרט ודואג מאד, וינחם אותו שותפו ויאמר לו בעד סך מעות כאלו אתה יכול לעשות צדקה ומצוות תשובה מועילה לכל העבירות, ועוד נחם אותו בדברים הרבה שכאלה אבל הוא לא קבל תנחומין ובכה מאד על המעשה אשר עשה וכאשר ראה שותפו שהוא אינו מקבל תנחומין אמר לו: אם אני אקנה ממך את העבירה מה תתן לי? וכשמוע האיש את דברי שותפו לא הניחו עוד לדבר הרבה ואמר לו? הא לך כל המעות אשר קבלתי ממנה עוד אוסיף לך את רבע הסחורה אך קנה נא את העבירה ממני, ויאמר לו השותף הנה אנחנו שותפים בסחורה נהיה שותפים גם בעבירה ואת ממעות נחלק בשנים שוה בשוה וימאן האיש ויאמר לו? אם רצונך אחלק גם את השותפות כי אע"פ שאני רואה הרבה ריוח בסחורה עם כל זה אל אקח מאומה מהסחורה ורק תתן לי את חצי הכסף אשר קבלת מידי ומחצית הכסף יהיה לך נוסף על המעות אשר קבלתי מהדוכסית ותתגבר אצל השותף תאות הממון ויאמר: אם כדבריך אקנה אותה ממך ותיכף נתן לו האיש את הכסף אשר קבל והוא שלם לו את חצי המעות ויעשו ביניהם תקיעת כף על העבירה שקנאה ממנו בקבלת קנין גמור.
ויהי בבואם לעירם לאוסטריא האיש אשר קנה את העבירה מכר את הסחורה והרויח בה הרבה ויהי לעשיר גדול מאד. ויהי לימים וימת האיש אשר קנה את העבירה וכאשר עמד למעלה לתת דין וחשבון על מעשיו חשבו לו בתוך עוונותיו שבעל נכרית והאיש אמר שלא היו דברים מעולם ויאמרו לו הלא אתה קנית את העבירה משותפך, ויטען האיש ויאמר! מדוע יענישוני על העבירה אשר לא עשיתיה ואני לקחתי רק ממון ולא עשיתי עבירה, ומפני טענותיו ניתן לו רשות שיעמוד לדין תורה עם שותפו ויבא המת בחלום אל האיש ויזמינהו לדין תורה ויחרד האיש מאד ולא ידע מה להשיבו והמת לא שקט ולא נח ובכל לילה היה בא ומזמינו לדין עד אשר נחלה האיש, ובעת ההיא היה אב בית דין באוסטריא הגאון הצדיק מהרש"א ז"ל ויפצר החולה בבני ביתו שישאוהו במטתו אל הרב ז"ל ויוליכוהו אל הרב ויבך לפניו ויספר לו את כל המעשה מראש ועד סוף ועתה הוא הולך למות כי בכל לילה בא אליו שותפו המת ותובעו לדין תורה ועל כן עתה הוא מבקש עצה מן הרב מה לענות למת בפני ב"ד של מעלה ואיך לזכות בדין.
ויען מהרש"א ז"ל ויאמר לו: אל תפחד לך לביתך וכאשר יבא אליך המת אמור לו בשמי שהתורה לא בשמים היא ואם ירצה לעמוד בדין עמך יבא ותעמדו לפני כי גם פה ב"ד חשוב ואם לא ירצה אמור לו בשמי שאחרים אותו ועל ידי כן הוא ירפה ממך, ויעש החולה כן וכאשר בא אליו המת הגיד לו את דברי מהרש"א ז"ל וירפה ממנו, ואח"כ חזר אליו שוב ואמר לו, בא עמי לפני מהרש"א, ויאמר לו: המתן לי עד שאחזור לאיתני ואז אעמוד עמך כדין, ויקבעו זמן שלשים יום ואחר החודש יעמדו לפני מהרש"א.
ויהי באשר עבר הזמן האיש נתרפא וילך אל מהרש"א ז"ל ויספר לו שביום פלוני יעמוד עמו המת לדין לפניו, ויצו מהרש"א לשמש שיאסוף אליו את כל הקהל כדי שיקחו מוסר, וביום המוגבל שלח את השמש לבית העלמין על קבר המת לומר לו שהגיע יום המוגבל אשר בו צריך לעמוד בדין, ויבאו המת והחי וכל הקהל נאספו בביהמ"ד, ויספר החי לפני מהרש"א את כל המעשה מתחילה ועד סוף, ואמר הנה אנכי התחרטתי על המעשה שעשיתי ובכיתי מאד מאד, ועל כן אם לא היית קונה ממני את העבירה הייתי עושה תשובה וגם הייתי הולך אל הרב לקבל תשובה אבל עתה שקנית ממני את העבירה וקבלת את כל הכסף אשר לקחתי עבור העבירה וגם הוספתי לך חצי הקרן שהיה לי תקעתי בלבי שאין העוון חל עלי כלל ועל כן לא חשבתי עוד על אותו עוון ועתה מדוע באת אלי להפחידני בטענות האם לא קנית ממני את העבירה בקנין גמור ושלם ועשינו על זה תקיעת כף? אחרי גמרו לדבר החל המת לטעון ולומר אמת שהסכלתי עשה שקניתי ממך את העבירה אבל אנכי עשיתי זאת רק כדי להפיג צערך, ובאמת לא כן דמיתי ותמיד חשבתי להחזיר לך את המעות ונשכח ממני הדבר ועתה מעות אני חייב לך ולא שאסבול בעבור עבירה שאתה עברת כי איך יענישוני על עבירה שלא קבלתי ממנה שום טובת הנאה? אתה עשית עבירה ואני אלקה עבורך? וכל הנמצאים שם לא יכלו לראות את המת מלבד מהרש"א ז"ל והבעל דין אך כולם שמעו את קול המת, ואחר זאת בכה המת וצעק אוי למי שמדמה בנפשו ששלום יהיה לו ואינו מפשפש במעשיו בעוה"ז כי מרה תהיה אחריתו, ואח"כ המשיכו עוד לטעון המת והחי לפני מהרש"א ז"ל עד שגמרו את טענותיהם:
בסוף אמר מהרש"א ז"ל: צדקו דברי החי מדברי המת כי מנעו מלעשות תשובה עד כה, ועל כן המקח נשאר מקח ושוטה נשאר שוטה, כי לא די אשר לא נתן תודה להשי"ת על שהצילו מן החטא אלא שקנה עוד חטאים זרים לספות על חטאתו, ויהי כשמוע המת את דברי מהרש"א ז"ל נתן קולו בבכי גדול לפני כל העם ויאמר: הלא חכיתי שיצא דיני בצדק יען שבעל דיני הוא חי ויש בידו לעשות תשובה אבל המת מה יעשה אוי לי שכבר אין מניחים אותי לעמוד פה עוד, כי אומרים לי שכבר נפסק דיני מהרב הקדוש, וניחם אותו מהרש"א ז"ל ויאמר לו שהוא יעשה תקון לנשמתו ויקל מעליו את העונש וגם יתן תיקון לאיש החי למען יקילו גם מעליו עונשו אבל הדין כבר נפסק שהצדק עם החי, וכאשר פסק הרב לדבר שמעו העם קול בכי גדול ובמקום אשר עמד שם המת נראה להם עכשיו עשן גדול ונעלם מעיניהם (עדת ישראל).
הוראות למשתתפי התיקון >>
יום ראשון כ"ו טבת [26/01/2025] ערב התענית
קבלת התענית:
- צריך האדם לקבל על עצמו תענית ליום המחרת על ידי אמירת נוסח קבלת התענית מבעוד יום בשעת המנחה לפני השעה 17:12.
- לאחר אמירת יהיו לרצון בסוף תפילת העמידה של מנחה קודם שיעקור רגליו יאמר נוסח הקבלה המצורף להלן,
- אם שכח לקבל את התענית מבעוד יום יכול לקבלו אחר כך אפילו בבין השמשות [עד השעה 17:22] אם לא התפלל ערבית.
לנוסח קבלת התענית הקליקו על התמונה
יום שני כ"ז טבת התשפ"ה (27/01/2025) יום התענית
- יום צום ותענית: אסור באכילה ושתייה כלל מעלות השחר ועד צאת הכוכבים | 05:00 - 17:35.
- מקווה טהרה: ביום התענית תחילת כל דבר ילך למקווה טהרה ויטבול במים קרים תשע טבילות ואם לא הספיק ביום התענית ישלים ביום אחר ט' טבילות [רצוי אך לא חובה למי שקשה לו או שאינו יכול].
- השתתפות בתיקון:
הטוב ביתר להגיע לישיבה ולהשתתף בתיקון, מי שלא יכול להגיע יצטרף לקבוצת הווטסאפ של הישיבה שם ישלחו את נוסח התיקון וישתתף עימנו מהמקום שנמצא
- מיקום וזמנים:
📍 ישיבת המקובלים "נהר שלום" שילה 6 ירושלים
🕧 12:30 - תחילת התיקון - מדויק
🕖 18:00 - סיום התיקון - משוער
- שידור חי: התיקון יועבר בשידור בחי בטלפון בלבד קו כל התורה 0799-111-925
- הדלקת נרות: צריך להדליק תשע נרות כנגד שבע ספירות חג"ת נהי"ם [חסד, גבורה, תפארת, נצח, הוד, יסוד, מלכות] + יוסף הצדיק + בניהו בן יהוידע.
-
פדיון תעניות: יפדה רי"ו [216] תעניות + של"ג פרוטות.
-
תפילת עננו להרש"ש: המעביר את פדיון התעניות לישיבה מו"ר המקובל הצדיק הרה"ג בניהו שמואלי שליט"א יכוון עליו בתפילת עננו להרש"ש, ובמהלך התיקון.
-
כבלי ברזל:
יבא אדם אחר ויביא כבלי ברזל ויתן שתי רגליו בהם וקודם שיתנם ברגליו יאמר בקשה זו.
הריני מוכן לקבל בלב שלם ובנפש חפיצה צער ועינוי של כבלי ברזל לכפר עון שחטאתי בביאה על הגויה נכריה ושכבתי עמה. ויהי רצון מלפניך יהוה אלהי ואלהי אבותי, שיהיה חשוב ומקובל ומרוצה לפניך צער כבלי ברזל שאני מצטער בו ביום הזה שתצלני ברחמיך מן גלגול הכלב שהוא אותיות כב״ל ויהיה צערי בכבל תמורת גלגול הכלב ותצילני ברחמיך וחסדיך למען שמך הגדול (יו״ד ה״ה ו״ו ה״ה) ולמען זְכוּת אַבְרָהָם איש החסד שֶׁנֶּאֱמַר בּוֹ וְאַבְרָהָם זָקֵן בָּא בַּיָּמִים וַיהוָה בֵּרַךְ אֶת אַבְרָהָם בַּכֹּל. ולמען זְכוּת יוסף צדיקך שנאמר בו: עִנּוּ בַכֶּבֶל רגליו [רַגְלוֹ] בַּרְזֶל בָּאָה נַפְשׁוֹ׃ עַד עֵת בֹּא דְבָרוֹ אִמְרַת יְהוָה צְרָפָתְהוּ: שָׁלַח מֶלֶךְ וַיַּתִּירֵהוּ מֹשֵׁל עַמִּים וַיְפַתְּחֵהוּ׃ ולמען זְכוּת עבדך כלב בן יפונה שנאמר בו וְוְעַבְדִּי כָלֵב עֵקֶב הָיְתָה רוּחַ אַחֶרֶת עִמּוֹ וַיְמַלֵּא אַחֲרָי: ולמען זְכוּת עבדיך בניהו בן יהוידע שנאמר בו וּבְנָיָהוּ בֶן יְהוֹיָדָע בֶּן אִישׁ חי [חַיִל] רַב פְּעָלִים מִקַּבְצְאֵל הוּא הִכָּה אֵת שְׁנֵי אֲרִאֵל מוֹאָב וְהוּא יָרַד וְהִכָּה אֶת האריה [הָאֲרִי] בְּתוֹךְ הַבֹּאר בְּיוֹם הַשָּׁלֶג׃ ולמען זְכוּת עבדך אליהו הנביא זכור לטוב שכתוב בו וַיַּעַל אֵלִיָּהוּ בַּסְּעָרָה הַשָּׁמָיִם. ומספר שמו עולה ב״ן. יִהְיוּ לְרָצוֹן אִמְרֵי פִי וְהֶגְיוֹן לִבִּי לְפָנֶיךָ יְהוָה צוּרִי וְגֹאֲלִי. וִיהִי נֹעַם אֲדֹנָי אֱלֹהֵינוּ עָלֵינוּ וּמַעֲשֵׂה יָדֵינוּ כּוֹנְנָה עָלֵינוּ וּמַעֲשֵׂה יָדֵינוּ כּוֹנְנֵהוּ.׃ ב״פ
ואז יבא אדם אחד וישים בכבל שני רגליו וישארו רגליו בכבל לפחות שלשה שעות שלימות ואם יהיו ארבע או חמש עדיף טפי והוא בעת שרגליו בכבל ילמוד אשרי תמימי דרך כולה (תהילים קי״ט) מן א׳ עד ת׳ ויאמר אותה ג״פ ועוד יאמר אחריה ט״ו שיר המעלות ויכפלם ג״כ ג״פ וכל זה ילמוד בעוד שרגליו בכבל. ואחר כך יבא אותו אדם ויתיר הכבל ויוציא רגליו ממנו וקודם שיתירנו יאמר אותו אדם פסוק באיוב ל״ג וַיְחֻנֶּנּוּ וַיֹּאמֶר פְּדָעֵהוּ מֵרֶדֶת שָׁחַת מָצָאתִי כֹפֶר. וְסָר עֲוֺנֶךָ וְחַטָּאתְךָ תְּכֻפָּר.
ואז יוציא רגליו מן הכבל ואז יעמוד אותו האסור על רגליו ויאמר בקשה זו.
יְהִי רָצוֹן מִלְּפָנֶֽיךָ יְהֹוָה אֱלֹהַי וֵאלֹהֵי אֲבוֹתַי שיהא חשוב ומקובל ומרוצה לפניך הצער והענוי שהיה לי בכבל ברזל שהצילני מן גלגול הכלב ותעזרני על דבר כבוד שמך. תודיעני אורח חיים שובע שמחות את פניך נעימות בימינך נצח. כי עמך מקור חיים באורך נראה אור. יִהְיוּ לְרָצוֹן אִמְרֵי פִי וְהֶגְיוֹן לִבִּי לְפָנֶיךָ יְהוָה צוּרִי וְגֹאֲלִי.
- סדר שבע הקפות לתיבה: יעשה שבע הקפות לתיבה ויאמר בכל הקפה מזמור לדוד הבו לה' בני אלים וכו' ופסוק אחד מפסוקי אנא בכח.
פדיון השלג
יקח בידו שלש מאות ושלושים ושלש פרוטות כסף או של נחושת ויאמר
לְשֵׁם יִחוּד קֻדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִֽילוּ וּרְחִֽימוּ, וּרְחִֽימוּ וּדְחִֽילוּ, לְיַחֲדָא אוֹתִיּוֹת יוֹ״ד וְהֵ״א בְּאוֹתִיּוֹת וָא״ו וְהֵ״א בְּיִחוּדָא שְׁלִים (יהוה), בְּשֵׁם כָּל־יִשְׂרָאֵל. הֲרֵֽינִי מפריש שלש מאות ושלשים ושלש פרוטות אלו שבידי לצדקה. וִיהִי רָצוֹן מִלְּפָנֶֽיךָ יְהֹוָה אֱלֹהַי וֵאלֹהֵי אֲבוֹתַי, שתעשה למען רחמיך וחסדיך ולמען פסוקי תורה נביאים וכתובים שקריתי לפניך ולמען סודותיהם ולמען הפרשת שלש מאות ושלושים ושלש פרוטות אלו אשר הפרשתי ולצדקה שיהא חשוב ומקובל ומרוצה לפניך כאלו עשיתי תיקון השלג כראוי בכל הכונות הראויים לכוין לתקן הפגם שפגמתי בשמך הגדול במלוי ההי״ן (יו״ד ה״ה ו״ו ה״ה) בשכבי עם הגויה נדה שפחה זונה ויוסר ממני קשירת הכלב שבקליפה. יִהְיוּ לְרָצוֹן אִמְרֵי פִי וְהֶגְיוֹן לִבִּי לְפָנֶיךָ יְהוָה צוּרִי וְגֹאֲלִי: וַאֲנִי תְפִלָּתִי לְךָ יְהוָה עֵת רָצוֹן אֱלֹהִים בְּרָב חַסְדֶּךָ עֲנֵנִי בֶּאֱמֶת יִשְׁעֶךָ: שלשה פעמים.
![](https://media.naharshalom.co.il/newMedia/סדר פדיון השלג.jpg)
סדר פדיון השלג
פדיון רי"ו תעניות
- פדיון תעניות: מובא בספר לשון חכמים חלק א סימן ע"ג לרבינו יוסף חיים ז"ל שתקון פגם הברית להתענות רי"ו [216] תעניות, והיות שעכשיו בדורנו זה, דור חלוש ונדכה, בודאי מעטים המה בדור שיוכלו לסבול מספר אלו התעניות וכו' לכן העצה לכל מי שרוצה לתקן נפשו שיפריש בכל שנה סכום של פדיון רי"ו תעניות דהיינו שבמקום לצום האדם יתרום לצדקה סכום כסף כשווי האוכל שאוכל בכל יום עבור כל תענית.
- חשבון פדיון התעניות: לכתחילה צריך לפדות כל תענית בסכום כפי מה שאוכל בכל יום, ואם לא יכול לפדות בסכום זה יפדה בסכום של 10 ש"ח ובמינמום לא יפחות מ 5 ש"ח לכל תענית.
-
יעשה פדיון לימי התענית בסדר זה יקח תחלה בידו סך מאתים וששה עשר גרוש ואם הוא יש לאל ידו יקח יותר כפי יכלתו כדי לפדות בהם ימי התענית שהם רי״ו ימים רצופים ויאמר בקשה זו.
לְשֵׁם יִחוּד קֻדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, וּרְחִימוּ וּדְחִילוּ, לְיַחֲדָא אוֹתִיּוֹת יוֹ״ד וְהֵ״א בְּאוֹתִיּוֹת וָא״ו וְהֵ״א בְּיִחוּדָא שְׁלִים (יהוה), בְּשֵׁם כָּל־יִשְׂרָאֵל. הֲרֵֽינִי מפריש מעות אלו שבידי לצדקה. וִיהִי רָצוֹן מִלְּפָנֶֽיךָ יְהֹוָה אֱלֹהַי וֵאלֹהֵי אֲבוֹתַי, שתהיה חשובת לפניך מצות הפרשת הצדקה כאלו התעניתי לפניך מאתים וששה עשר יום רצופים בעבור תיקון הפגם שפגמתי בשמותיך הקדושים בעון ששכבתי עם גויה נדה שפחה זונה בי כן יסדו עבדיך חכמי יִשְׂרָאֵל לפדות בכסף כל תענית. וְיַעֲלֶה לְפָנֶיךָ כְּאִלּוּ כִּוַּנְתִּי בְּכָל־הַכַּוָּנוֹת הָרְאוּיוֹת לְכַוֵּן בתיקון עון זה. וִיהִי נֹעַם אֲדֹנָי אֱלֹהֵינוּ עָלֵינוּ וּמַעֲשֵׂה יָדֵינוּ כּוֹנְנָה עָלֵינוּ וּמַעֲשֵׂה יָדֵינוּ כּוֹנְנֵהוּ.׃ ב״פ
![](https://media.naharshalom.co.il/newMedia/פדיון עוון גויה.jpg)
סדר פדיון תעניות עוון גויה
אפשרויות נוספות לתרומה
הוראת קבע בנקאית
מילוי טופס דיגיטלי הקליקו על הטופס
הקמת הרשאה בבנק ע"פ קוד מוסד 55369 ע"ש ישיבת מקובלים נהר שלום.
בדרכים הבאות-בסניף הבנק ›› בטלפון ›› בכספומט ›› באתר ›› באפליקציה.
שליחת שיק
ת.ד. 1884 ירושלים מיקוד 9101702. | לפקודת: ישיבת המקובלים נהר שלום | למוטב בלבד.
הפקדה בבנק הדואר
מספר חשבון: 8460490 | שם החשבון: נהר שלום מקובלים | ע”ר מספר עמותה: 580169760
העברה בנקאית
בנק: טפחות-20 סניף: 417 מספר חשבון: 132835 | שם החשבון-נהר שלום מקובלים | ע”ר מספר עמותה: 580169760
העברה בנקאית חו"ל
FIRST INTERNATIONAL BANK ISRAEL
Account name - Amudey Ha'Tora Ve'Hachesed
BRANCH - INTERNATION TRADE CENTER
BANK Address -
FOREIGN CURRENCY TRANSFER UNIT
9. AHAD HA'AM ST TEL AVIV 65251. ISRAEL
Swift code - FIRBILITXXX
IBAN code - IL880465150000000066451
Account number - 66451
FOR CREDIT Bank - MASSAD
Branch NO - 515
שליחת שיק חו"ל
למו”ר המקובל הצדיק ר’ בניהו שמואלי שליט”א | P.O.Box 1884 Jerusalem 9101702 israel
צור איתנו קשר
טלפון: 02-624-9000 | 6431*| 02-6222-560 | 026-642-9000 | טופס צור קשר >>
לאחר העברת התרומה נא לשלוח מספר אסמכתא/צילום מסך ונשלח קבלה בהקדם.